16.1 C
Nafpaktos
Friday, January 10, 2025
spot_img
spot_img

Διαγράμμιση, αστυνόμευση και ταυτόχρονη κυκλοφορία η λύση στο κυκλοφοριακό

spot_img

Η Ναύπακτος από το μεσημέρι της Κυριακής ζει πλέον σε νέους κυκλοφοριακούς ρυθμούς καθώς το κλείσιμο της Μπότσαρη μετέφερε όλο το φόρτο στη Τζαβέλα η οποία μετατράπηκε σε διπλής κατεύθυνσης. Όπου αρχή και δύσκολα, όμως, καθώς οι ουρές των αυτοκινήτων κατά τις πρώτες ημέρες χάνονταν… στο ορίζοντα, με τους οδηγούν να μιλούν για μεγάλη ταλαιπωρία και πέρα από την ανοχή που μπορεί να έχει κάποιος για την εκτέλεση ενός έργου. Η συνειδητοποίηση του προβλήματα έφερε σειρά συσκέψεων και συζητήσεων, με τις πρώτες παρεμβάσεις να έχουν γίνει ήδη, καθώς άνδρες της τροχαίας παρεμβαίνουν ήδη σε ώρες αιχμής. Και πάλι όμως το πρόβλημα παραμένει με την μόνη πρόταση που να είναι αυτή τη στιγμή στο τραπέζι και να μπορεί να δώσει λύση να είναι αυτή της ταυτόχρονης κυκλοφορίας στο «S» του λιμανιού, με τη μέριμνα της τροχαίας, και η οποία θα διακόπτεται όταν πρόκειται να διέλθουν μεγαλύτερα των ΙΧ αυτοκίνητα. Είναι εφικτό αυτό να συμβεί; Η «ε» έχει ο ρεπορτάζ και δίνει τις απαντήσεις. Διαβάστε επίσης για το τι συμβαίνει με την επιλογή των υλικών του έργου στην επίστρωση δρόμου και πεζοδρομίων.

Παίρνοντας τα γεγονότα με τη χρονολογική τους σειρά, θα πρέπει να ξεκινήσουμε από τα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας όταν και με επίσημο τρόπο ο δήμος Ναυπακτίας έκανε γνωστό ότι από την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου θα τεθούν σε εφαρμογή οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον κέντρο της πόλης, με αφορμή και την έναρξη των εργασιών της ανάπλασης. Με βασικές αλλαγές το κλείσιμο της κυκλοφορίας στην οδό Μπότσαρη, και την μετατροπή σε διπλής κυκλοφορίας της Τζαβέλα, έως και το ύψος της πλατείας Φαρμάκη, η πόλη έλαβε την τελική ειδοποίηση ότι θα πρέπει να είναι έτοιμη αλλάζοντας πολλές από τις συνήθειές της για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Ο δήμος, μάλιστα, θέλοντας να δείξει στην πράξη πως «ακούει» όπου γίνεται κάτι λάθος, έσπευσε άμεσα μέσω των υπηρεσιών του να διορθώσει κάποιους από τους στύλους της σήμανσης που τοποθετήθηκαν στα πεζοδρόμια,  ενώ παράλληλα ενημέρωσε και για την επίσπευση των διαδικασιών ώστε να δημιουργηθούν επιπλέον χώροι στάθμευσης πέριξ του κέντρου της πόλης, με σκοπό τη διευκόλυνση των οδηγών. «Με δεδομένο ωστόσο ότι θα εκτελούνται εργασίες, καλούνται οι δημότες να μειώσουν κατά το δυνατό τις μετακινήσεις τους με οχήματα στο κέντρο της πόλης, για την αποφυγή κάθε ταλαιπωρίας. Με τη συνδρομή της Τροχαίας, θα δίνονται οι κατάλληλες οδηγίες προκειμένου να διευκολυνθεί η προσαρμογή όλων στις νέες κυκλοφοριακές συνθήκες. Ο Δήμος Ναυπακτίας ζητά την κατανόηση όλων και ευχαριστεί προκαταβολικά για τη συνεργασία, καθώς πρόκειται για ένα έργο απαιτήσεων που σε κάθε περίπτωση θα αναμορφώσει και θα αναβαθμίσει την πόλη μας», κατέληγε πολύ λογικά η ανακοίνωση, μιας και όπου εργασίες στο κέντρο μιας πόλης, φυσικό επακόλουθο είναι να υπάρχει ταλαιπωρία, άρα απαραίτητη είναι και η κατανόηση όλων.

Για τον καλύτερο δυνατό συντονισμό ενόψει και των αλλαγών, στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας έγινε σύσκεψη στο δημαρχείο της πόλης, παρουσία του δημάρχου Βασίλη Γκίζα, με σκοπό να διευκρινιστούν όλες οι απαραίτητες τελευταίες λεπτομέρειες.  Όπως ανέφερε μάλιστα η ανάρτηση του δήμου στη σελίδα του στο fb «Ο Δήμος Ναυπακτίας και η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία με το Τμήμα Τροχαίας, το Αστυνομικό Τμήμα, την Πυροσβεστική Υπηρεσία και το Λιμενικό Σώμα της πόλης προκειμένου να διευκολυνθεί κατά το δυνατόν η καθημερινότητα και η προσαρμογή όλων στις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα ισχύουν στο κέντρο της πόλης».

Η έναρξη των αλλαγών

Και κάπως έτσι φτάσαμε στην Κυριακή, όπου από το μεσημέρι στις 3, τέθηκαν σε εφαρμογή οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Με το περιπολικό της τροχαίας να προπορεύεται διοχετεύτηκαν τα πρώτα αυτοκίνητα από την πλατεία του λιμανιού στο νέο δίκτυο που θα εξυπηρετεί την κίνηση από το κέντρο της πόλης προς τα ανατολικά, ενώ παράλληλα τέθηκαν σε λειτουργία και τα δύο φανάρια για ρυθμίζεται η κυκλοφορία εναλλάξ στο «S» που οδηγεί από τη Τζαβέλα στο λιμάνι και αντίθετα. Αξίζει να αναφέρουμε επίσης πως ο συγκεκριμένος δρόμος σε όλο το μήκος του, που είναι πλέον διπλής κατεύθυνσης, χωρίζεται και με κώνους οι οποίοι τοποθετήθηκαν το Σαββατοκύριακο.

Τα πρώτα προβλήματα

Το πρώτη δείγμα, της Κυριακής, με την κυκλοφορία να ρυθμίζεται αποκλειστικά και μόνο από τα φανάρια, έφερε και τις πρώτες ουρές, ενώ από το ξημέρωμα της Δευτέρας, όταν και η πόλη μπήκε στον καθημερινό της ρυθμό, το πρόβλημα έγινε πολύ πιο έντονο. Σύμφωνα με τα πρώτα δεδομένα, ιδιαίτερα στις ώρες αιχμής, το πρωί και το μεσημέρι δηλαδή, οι ουρές που σχηματίζονται και στα δύο ρεύματα είναι δεκάδων μέτρων, με αποτέλεσμα την καθυστέρηση στην ροή της κυκλοφορίας, αλλά και την ταλαιπωρία των οδηγών. Ήταν κάτι που λίγο πολύ αναμενόταν, βέβαια, γι’ αυτό και στην πρώτη συζήτηση που έγινε την Κυριακή το απόγευμα, αλλά και σε εκείνη της Δευτέρας, αποφασίστηκε και τέθηκε σε εφαρμογή η παρουσία των ανδρών της τροχαίας στα σημεία των φαναριών, όπου με λίγα λόγια «θα το παίρνουν πάνω τους» ρυθμίζοντας την κυκλοφορία με βάση το φόρτο του κάθε ρεύματος. Έτσι και έγινε, και συνεχίζει να γίνεται για κάποιες ώρες της ημέρας, όμως το πρόβλημα παραμένει έντονο.

Επί της σύσκεψης, για την πρώτη αποτίμηση, ο δήμος Ναυπακτίας εξέδωσε ανακοίνωση, αναφέροντας τα εξής:

«Σύσκεψη για την αποτίμηση της πρώτης ημέρας εφαρμογής των προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο κέντρο της πόλης της Ναυπάκτου, στο πλαίσιο εκτέλεσης των έργων «Αστική Ανάπλαση εντός του Ιστορικού Κέντρου Πόλεως Ναυπάκτου», πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής, 16 Φεβρουαρίου 2020 στο Κεντρικό Δημαρχείο. Παρόντες ήταν ο Δήμαρχος Ναυπακτίας κ.Βασίλης Γκίζας, ο Αστυνομικός Διευθυντής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αιτωλίας κ.Γιάννης Νταλαχάνης, ο Διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Ναυπάκτου κ.Πανταζής Ράμμος, οι Αντιδήμαρχοι Τεχνικών Υπηρεσιών κ.Ζαχαρίας Χοχτούλας, Οικονομικών Υπηρεσιών κ.Σωκράτης Παπαβασιλείου και Διοικητικών Υπηρεσιών κ.Γιάννης Παπαϊωαννίδης, υπηρεσιακοί παράγοντες, καθώς και ο εκπρόσωπος της εργολάβου Εταιρείας κ.Γιώργος Διαγγελάκης.

Έχοντας θέσει ως προτεραιότητα την έγκαιρη αντιμετώπιση των ζητημάτων που ήταν εξ αρχής αναμενόμενο ότι θα εντοπιστούν με μεγαλύτερη ακρίβεια στην πράξη, οι παριστάμενοι αποφάσισαν και ήδη εφάρμοσαν ως μέτρο, από τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας, 17 Φεβρουαρίου 2020, τη συνεχή, κατά τη διάρκεια της ημέρας, παρουσία ανδρών της Τροχαίας και αστυνομικών δυνάμεων, στο σημείο εφαρμογής της εργοταξιακής φωτεινής σηματοδότησης για την εναλλάξ κυκλοφορία στο Λιμάνι (συνδετήριο τμήμα της Οδού Αθανασιάδη-Νόβα (Μεσολογγίου) με την Οδό Ιλάρχου Τζαβέλα). Ειδικότερα, ως επιβεβλημένη κρίθηκε η παρουσία τους τις ώρες αιχμής προκειμένου να παρεμβαίνουν για την αποσυμφόρηση της κίνησης των οχημάτων.

Όπως επεσήμανε ο Δήμαρχος Ναυπακτίας σε δήλωσή του «προτεραιότητά μας αποτελεί η έγκαιρη αντιμετώπιση των ζητημάτων που προκύπτουν. Για το λόγο αυτό βρισκόμαστε σε απόλυτο συντονισμό με τους εμπλεκόμενους. Η διαρκής παρουσία όλων μας στα σημεία εκτέλεσης των εργασιών και στα σημεία εφαρμογής των προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, αποδεικνύει και θα συνεχίσει να αποδεικνύει στην πράξη τη βούλησή μας για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων από πλευράς έργου και φυσικά για τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των δημοτών. Ως Δήμος, καταγράφουμε, μελετούμε και θα παρεμβαίνουμε, στο μέτρο του δυνατού, έχοντας ως στόχο τη μείωση της ταλαιπωρίας. Προτρέπουμε ωστόσο τους οδηγούς, να περιορίσουν την επιλογή του αυτοκινήτου στο κέντρο της πόλης, αλλά και να κάνουν χρήση της Περιφερειακής Οδού. Ζητούμε την κατανόηση όλων και ευχαριστούμε για τη συνεργασία. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα έργο απαιτήσεων που θα αναμορφώσει και θα αναβαθμίσει την πόλη μας».

Υπάρχει λύση;

Τα μέτρα που πάρθηκαν, όμως, δυστυχώς δεν φαίνεται να δίνουν λύση στα προβλήματα που δημιουργούνται, αφού παρά και την παρουσία των ανδρών της τροχαίας, η κυκλοφορία συνεχίζει να είναι εντόνως προβληματική και με τη δική τους ρύθμιση. Υπάρχει άραγε λύση επ’ αυτού; Η μόνο που φαίνεται να υπάρχει στον ορίζοντα, τουλάχιστον ως πρόταση αυτή τη στιγμή από πολλούς, σε θεωρητικό επίπεδο, είναι το να υπάρχει διακοπή της κυκλοφορίας μόνο εάν πρόκειται από το «S» του λιμανιού να περάσουν μεγαλύτερα των ΙΧ οχήματα. Με λίγα λόγια, αυτό που πολλοί υποστηρίζουν, σε συζητήσεις που γίνονται στην πόλη, είναι να συνυπάρχουν στο συγκεκριμένο σημείο ΙΧ αυτοκίνητα, με διαγράμμιση καταρχάς του οδοστρώματος για το κάθε ρεύμα, αφού το πλάτος τους το επιτρέπει, και αυτή η συνθήκη να διακόπτεται από τους άνδρες της τροχαίας όταν πρέπει να περάσει κάποιο μεγαλύτερο όχημα.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της «ε» θέτοντας το ζήτημα στους ανθρώπους του δήμου πληροφορηθήκαμε καταρχάς πως για να γίνει πλέον μία τέτοια κυκλοφοριακή αλλαγή στην πόλη, θα πρέπει να βασίζεται σε μία μελέτη η οποία ακολούθως θα πάρει και ΦΕΚ, όπως έγινε στην περίπτωσή μας. Με δεδομένο τώρα πως η μελέτη θα πρέπει να βασίζεται σε πραγματικά στοιχεία, τότε για το επίμαχο σημείο που μιλάμε, το «S» του λιμανιού δηλαδή, δεν είναι εφικτή η πρόβλεψη ταυτόχρονης κυκλοφορίας οχημάτων, καθώς το πλάτος του οδοστρώματος δεν μπορεί να καλύψει τη διέλευση δύο μεγάλων οχημάτων. Και επειδή μία μελέτη δεν μπορεί να παραβλέψει τη συγκεκριμένη συνθήκη, μοιραία πήγαμε στη λύση των φαναριών, με την εναλλάξ κυκλοφορία, η οποία όμως δημιουργεί τα προβλήματα που βιώνει η πόλη τις πρώτες μέρες εφαρμογής των μέτρων.

Μπορεί αυτό να αλλάξει; Στο ερώτημα αυτό η απάντηση που πήραμε είναι πως τούτο είναι εφικτό, εάν οι άνδρες τις τροχαίας που βρίσκονται στο σημείο αναλάβουν το έργο της ρύθμισης της ταυτόχρονης κυκλοφορίας, κάτι που απ’ ότι πληροφορηθήκαμε εξετάζεται σοβαρά να συμβεί, καθώς ήδη έχει πέσει ως ιδέα στο τραπέζι, και για αρχή να δοκιμαστεί άμεσα. Όχι όμως σε όλες τις ώρες της ημέρας, όπως μας ξεκαθάρισε ο συνομιλητής μας.

Το θέμα της φορτοεκφόρτωσης

Στα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η πόλη λόγω των αλλαγών, και που θέτουν οι επαγγελματίες της αγοράς, είναι το τι θα συμβεί με τις φορτοεκφορτώσεις των καταστημάτων, καθώς πλέον με την τοποθέτηση των κώνων μεταξύ των δύο ρευμάτων δεν είναι εφικτή η στάθμευση έξω από τις επιχειρήσεις.  Ο δήμος, σε αυτό το ζήτημα, όπως αναφέρεται και σε επιστολή που εστάλη τις προηγούμενες ημέρες προς ενημέρωση στους συλλογικούς φορείς των επαγγελματιών, προτρέπει τους καταστηματάρχες να προβαίνουν στη φορτοεκφόρτωση μέσω των κοντινών κάθετων οδών, και κατά τις ώρες έως τις 7:30 το πρωί, και το μεσημέρι από τις 2:30 έως τις 5:00. Αυτό, βέβαια, όπως μας σχολίαζαν έμποροι της αγοράς δεν μπορεί να αποτελέσει λύση, καθώς δεν είναι εφικτό το σύνολο των εμπορευμάτων να μεταφέρεται σε μεγάλες αποστάσεις. «Με αυτά τι θα γίνει;», μας είπε συγκεκριμένα έμπορος της πόλης, τονίζοντάς μας πως η λύση που έχουν πλέον είναι να κάνουν τη φορτοεκφόρτωση βραδινές ώρες και έξω από το μαγαζί του και πάλι όμως κλείνοντας το ρεύμα κυκλοφορίας.

Το θέμα των υλικών του έργου

Παραμένοντας στο έργο της ανάπλασης, ένα άλλο θέμα που προέκυψε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, είναι αυτό των υλικών που θα τοποθετηθούν, τα οποία ακόμα δεν έχουν επιλεγεί.  «Όταν η ασχετοσύνη γίνεται… επικίνδυνη» είναι ο ο τίτλος της ανακοίνωσης που εξέδωσε ο Ανδρέας Κοτσανάς το βράδυ της Δευτέρας, ασκώντας δριμεία κριτική στη δημοτική αρχή αναφερόμενος στο ότι ακόμα και σήμερα, ενώ τυπικά ξεκίνησε το έργο της ανάπλασης, ακόμα δεν έχει επιλεγεί το υλικό της επίστρωσης στη Νότη Μπότσαρη και στο νότιο τμήμα του λιμανιού. Μάλιστα αναφερόμενος σε συνάντηση που έγινε τη Δευτέρα στη Ναύπακτο, σημείωσε πως ο εκπρόσωπος της Αρχαιολογίας  επέρριψε το μοναδικό υλικό ως είδος πέτρας  που προσκόμισε ο εργολάβος. Τέλος άφησε αιχμές και για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν μέσα ενημέρωσης της περιοχής το εν λόγω θέμα.

Αναλυτικά ανέφερε:

«Απίστευτο κι όμως αληθινό. Έπειτα από την παρέλευση 5 μηνών από την δημοπράτηση του έργου της Ανάπλασης και 6 μηνών από την ανάληψη των καθηκόντων του Δημάρχου Ναυπακτίας κ. Γκίζα, και ενώ η πόλη έχει υποστεί κυκλοφοριακό έμφραγμα, και είναι στα όρια της ,είναι πρωτόγνωρο για ένα έργο τέτοιου μεγέθους που η επίσπευση της ολοκλήρωσης είναι επιβεβλημένη, να μην έχουν επιλεγεί και εγκριθεί από τις υπηρεσίες του Δήμου και να μην έχει πραγματοποιηθεί η προμήθεια των υλικών από τον εργολάβο της Ανάπλασης.

Αξιοσημείωτο γεγονός που επιβεβαιώνει τα παραπάνω είναι ότι σήμερα πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο κεντρικό Δημαρχείο, παρουσία της προϊσταμένης της Αρχαιολογίας, υπηρεσιακών παραγόντων καθώς και του Δημάρχου Ναυπακτίας κ. Γκίζα με θέμα συνάντησης την έγκριση και την επιλογή έστω και καθυστερημένα του υλικού επίστρωσης.

Το παράδοξο αυτής της συνάντησης ήταν ότι ο εργολάβος παρουσίασε μια και μοναδική πέτρα η οποία αντί να έχει τις προδιαγραφές της μελέτης και τις κατευθύνσεις που είχε πάρει ο Δήμος Ναυπακτίας και οι αρμόδιες υπηρεσίες από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) και αυτή ήταν φυσική πέτρα με τα χαρακτηριστικά της Καστροπολιτείας , ο εργολάβος με τη σιωπηρή συγκατάθεση τόσο του κ. Γκιζα όσο και της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου  παρουσίασε προς έκπληξη των ανθρώπων της Αρχαιολογίας τεχνητή επεξεργασμένη πέτρα η οποία δεν έχει καμία σχέση και συμβατότητα με τα προβλεπόμενα.

Αποτέλεσμα αυτού ήταν η σύσκεψη να περιέλθει σε αδιέξοδο και να έχουμε το εξής τραγελαφικό: να έχει ξεκινήσει η ανάπλαση και να ΜΗΝ έχουν εγκριθεί και επιλεγεί τα υλικά για την πραγματοποίησή της !

Αυτά και άλλα ευτράπελα συμβαίνουν μόνο στο Δήμο Ναυπακτίας

ΥΓ. Για τις παραπάνω αλήθειες είναι γεγονός ότι ΞΕΧΑΣΕ να εκδώσει Δελτίο τύπου η Δημοτική αρχή όπως και επίσης αποσιωπήθηκε το γεγονός από μερίδα των τοπικών ΜΜΕ,  τα οποία κάνουν επιλεκτική ενημέρωση μετατρέποντας τον εαυτό τους σε γραφείο Τύπου της Δημοτικής αρχής του κ. Γκίζα».

Τι έγινε στη σύσκεψη

Σύμφωνα με πληροφορίες του emprosnews.gr επιβεβαιώνονται τα όσα αναφέρει ο Α. Κοτσανάς, καθώς υπήρξε συνάντηση τη Δευτέρα στη Ναύπακτο, ενώ και ο εργολάβος προσκόμισε ένα είδος πέτρας. Σύμφωνα με την ίδια πηγή ζητήθηκε από τον εκπρόσωπο της Αρχαιολογίας προς τον εργολάβο να φέρει τις επόμενες ημέρες περισσότερες πέτρες, με τον τελευταίο να δεσμεύεται πως θα προσκομίσει δύο ακόμα υλικά προκειμένου να γίνει η τελική επιλογή. Μάλιστα για τη λήψη της απόφασης τού ζητήθηκε να προσκομίσει και υλικό για τις εργασίες των πεζοδρομίων, δύο επιλογές στη προκειμένη περίπτωση, ώστε να γίνει η σύνδεση των δύο (πεζοδρομίου και οδοστρώματος). Τέλος ο εργολάβος, όπως ειπώθηκε, θα κάνει δειγματοληπτική επίστρωση από όλα τα είδη πέτρας που θα παρουσιάσει προκειμένου να γίνει η τελική επιλογή από την Αρχαιολογία η οποία έχει και τον κυρίαρχο λόγο στο θέμα και αφού φυσικά πιστοποιηθεί πως η πέτρα που θα επιλεγεί θα είναι φυσική όπως ορίζει η μελέτη του έργου.

Η έναρξη(;) των εργασιών

Συνεχίζοντας το μπαράζ επιθετικών ανακοινώσεων προς τη δημοτική αρχή του δήμου Ναυπακτίας ο Ανδρέας Κοτσανάς, επανήλθε την επόμενη ημέρα με νέα, αναφέροντας συγκεκριμένα:

«ΓΙΑΤΙ κ. Δήμαρχε;;; Μήπως είναι επιβεβλημένο και καίριο κ. Δήμαρχε να δώσετε εξηγήσεις και να ενημερώσετε, όπως οφείλετε, τους συμπολίτες μας ΓΙΑΤΙ έπειτα από 3 ΗΜΕΡΕΣ ο δρόμος στη Νότη Μπότσαρη παραμένει κλειστός και δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη οι εργασίες;

Υ.Γ. Τώρα που βγαίνουν τα προβλήματα του έργου κρύβονται όλοι… δεν φωτογραφίζεται κανείς…!»

Την ημέρα που γράφονται αυτές οι γραμμές (σσ πρωί Τετάρτης) έχουν ήδη περάσει δύο εργάσιμες ημέρες και διανύουμε την τρίτη. Σε αυτές τις ημέρες λοιπόν την πρώτη ημέρα έγιναν κάποιες κάθετες τομές στο οδόστρωμα προκειμένου να διαπιστωθεί το τι συμβαίνει από κάτω, και ποιο το ύψος που μεσολαβεί έως ότου εμφανιστεί το τσιμέντο πάνω στο οποίο θα τοποθετηθούν οι κυβόλιθοι. Τη δεύτερη ημέρα δεν έπεσε… τσαπιά λόγω της απεργίας, ενώ την τρίτη, προς έκπληξη όλων ουδείς εθεάθη να εργάζεται. Κι εκεί είναι που πολλοί έθεσαν το λογικό ερώτημα: Για ποιο λόγο έκλεισε ο δρόμος από τη στιγμή που οι εργασίες δεν ξεκίνησαν;

Κατά τους ανθρώπους του δήμου το συγκεκριμένο κομμάτι του έργου, που αφορά στο οδόστρωμα, άρα και την επαναφορά της κυκλοφορίας σε κανονικούς ρυθμούς, θα παραδοθεί πριν από το εξάμηνο που προβλέπεται, με κάποιους μάλιστα να εκφράζουν άποψη μέχρι για τα τέλη του Μαΐου. Οψόμεθα…

Από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας “εμπρός” 

 

spot_img
spot_img
Newspaper WordPress Theme
spot_img
Newspaper WordPress Theme
Newspaper WordPress Theme
Newspaper WordPress Theme

Περισσότερα

Newspaper WordPress Theme