Το μέλλον των λαών μονάχα στο παρελθόν τους μπορείς να το διαβάσης. (Όσκαρ Ουάϊλντ)
Η αλήθεια και αν ταπεινωθή και αν συρθή στο χώμα, πάλι θα υψωθή. (Δίων Συρακούσιος)
Αμάθεια και αναίδεια είναι δύο αχώριστοι σύντροφοι. (Ντίκενς)
Δεν υπάρχει πιο άγριο θηρίο από τον Άνθρωπο, όταν κατέχη δύναμη … ίση με το πάθος του. (Πλούταρχος)
Συχνά η αντικειμενικότης είναι το πιο δύσκολο θάρρος. (Σεβινιέ)
Η αξία των προσώπων δεν κρίνεται από τα προσόντα τους, αλλά από την χρήση των προσόντων τους. (Τέννυσον)
Είναι δυσκολότερο να κρατήσεις κάτι καλό που απέκτησες, παρά όσο δύσκολο ήταν για να το αποκτήσεις … (Δημοσθένης)
Η αρχαιότης είναι η αριστοκρατία της Ιστορίας. (Δούμας (υιός))
Δεν πρέπει ο φρόνιμος άνθρωπος να μετανοή, αλλά … να προνοή. (Στοβαίος)
Το σωστό περιβάλλον είναι η ισχυροτέρα δύναμις για την ανατροφή. (Καμπούρογλου)
Διανύουμε καταστάσεις όχι απλώς δύσκολες, αλλά τραγικές και κυρίως για εφήβους και μαθητιώσα Νεολαία…
Κινδυνεύουμε να ισοπεδώσουμε, μέχρις εξαφανισμού κάποιες έννοιες που παλαιότερα αντιπροσώπευαν τα γνήσια όσια και ιερά των Ελλήνων και παρ’ όλο το δυσθεώρητο μεγαλείο που περιέκλειναν, ήταν αρκετές τρεις και μόνον λέξεις, να αποδώσουν βαθύριζες αλήθειες.
Τρεις απλές λέξεις, όπως: «Πατρίδα – Θρησκεία – Οικογένεια»!
Και όπως γνωρίζαμε, (τουλάχιστον πρότινος), η λέξις: «Οικογένεια», αντιπροσώπευε ένα «ανδρόγυνο» που ο άνδρας θα ήταν ο πατέρας των παιδιών και η γυναίκα θα ήταν η μητέρα τους!
Ακόμη και αν το ανδρόγυνο δεν κατάφερνε να αποκτήσει γνήσια δικά του παιδιά, τότε υπήρχαν οι νόμιμες υιοθεσίες, οι οποίες καθόριζαν δίκαια καθήκοντα και δικαιώματα, θετών παιδιών και κηδεμόνων και οι οικογένειες λειτουργούσαν ομαλά!
Τώρα όμως … το παιδί που θα υιοθετείται είναι σίγουρο πως θα έχει έναν άνδρα για πατέρα και μία γυναίκα για μητέρα και δεν θα είναι υποχρεωμένο να τους αποκαλεί με … τα νούμερα Ένα και Δύο;;;
Και με το θέμα της θρησκείας;; τι θα πιστεύουν οι νέοι Έλληνες Πολίτες και πόσο απαραίτητο θα είναι να δηλώνουν Ελληνική Ιθαγένεια;;;
Στα σχολεία μας έχουν κριθεί ως περιττά τα Αρχαία μας Ελληνικά και τα θρησκευτικά … όπως και η «Ιστορία» που δείχνει ποιες είναι οι ρίζες μας και πόσο ακράδαντα Μεγαλεία Ηρωικών γεγονότων περικλείουν!.. Ηρωισμοί που δεν συγγένευαν όμως με την τόσο … σύγχρονη «ηρωίνη» που … «Επελαύνει» και διεκδικεί τις καινούριες «γενιές μας»…
Οι τραγικές σκηνές εχθροπάθειας και εχθροπραξιών, που τόσο άνετα και ατιμώρητα λειτουργούν μέσα σε τάξεις και αυλές Σχολείων, τι είδους αποτελέσματα προμηνύουν;;;
Ποια η αγάπη και η φιλικότητα και η αγαθή πρόθεση συνεργασίας και μελλοντικής συναδέλφωσης, για αντιμετώπιση εχθροπραξιών κατά της πατρίδας μας Ελλάδας μπορεί να αναθάλλη (δηλαδή να ξανανθίση) με αυτά τα οποία … δραματοποιούνται από την σύγχρονη Εφηβεία μας;;
Πόσοι και ποιοι είναι οι μαθηταί που δεν έχουν ματώσει από τις «συμμαθητικές» εξευτελιστικές όσο και αναίτιες επιδόσεις;;;
Ας προσπαθήσουμε, ο καθένας μας με όποιες δυνατότητες διαθέτει, να ενώσουμε την ώριμη προσπάθεια σωστής αντιμετώπισης των όσων, υποτίθεται «αστείων γεγονότων» της νεολαίας μας, σημαδεύει δραματικά την σχολική ηλικία και τις σχολικές … εξυπνάδες που ματώνουν τόσο άπληστα και άφοβα τα σημερινά νειάτα.
Ας προνοήσουμε το «Και μη χειρότερα»… και για την γνήσια προγονική προσφορά της Ελληνικής μας αρχαιότητος, ας μην αποδώσουμε το … «τη αχαριστεία έπεται η ανεσχυντία»…
Αργυρούλα Καρδασοπούλου