Ο Γιώργος Σκαρπέντζος είναι διευθυντής του Λυκείου στα «Σύγχρονα Εκπαιδευτήρια Κοτρώνη και αναλύει τη φιλοσοφία εντός της οποίας κινείται το σχολείο στα τρία πιο κρίσιμα χρόνια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. “Στόχος μας είναι οι απόφοιτοι των Εκπαιδευτηρίων μας να αποτελέσουν Παγκόσμιους Πολίτες με Ελληνική Ταυτότητα έχοντας Γνώσεις, Δεξιότητες και κυρίως Αξίες”, ανέφερε μεταξύ άλλων. Επίσης, αναφέρθηκε στα προγράμματα που λαμβάνουν χώρα, αλλά και στις υποτροφίες οι οποίες δίνονται κάθε χρόνο, και που τώρα είναι σε εξέλιξη η διαδικασία των αιτήσεων.
Ως Διευθυντής του Λυκείου των «Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη» τοποθετείται αναφορικά με το τι συναντά ο μαθητής επιλέγοντας το συγκεκριμένο σχολείο γι’ αυτές τις τρεις τάξεις.
“Το Λύκειο των «Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη» αφενός προετοιμάζει γνωστικά τους μαθητές του ώστε να επιτύχουν την εισαγωγή τους στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας και του εξωτερικού και αφετέρου τους δίνει όλες εκείνες τις προσλαμβάνουσες παραστάσεις που είναι απαραίτητες ώστε να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις νέες προκλήσεις που ορθώνονται μπροστά τους στην ενήλικη ζωή τους που μόλις ξεκινά.
Το έμψυχο δυναμικό μας εφαρμόζει ένα προσεκτικά μελετημένο πρόγραμμα σπουδών με υποστηρικτικές διαδικασίες και ποιοτικές προγραμματικές παρεμβάσεις και καινοτομίες, με απώτερο στόχο την προετοιμασία των μαθητών για τις εξετάσεις (πανελλαδικές, εξετάσεις εισαγωγής σε ξένα πανεπιστήμια κ.α.). Ταυτόχρονα με συνεχή υποστήριξη στον τομέα του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και μέσω της συμμετοχής τους σε ποικίλης θεματολογίας δράσεις και προγράμματα οι μαθητές αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους, βρίσκουν τις κλίσεις τους και ενδυναμώνουν την ευρωπαϊκή τους ταυτότητα.
Ειδικότερα, στην πρώτη τάξη του Λυκείου οι μαθητές υποστηρίζονται με σκοπό να εγκλιματιστούν άμεσα στις πρωτόγνωρες για αυτούς απαιτήσεις του Λυκείου και να αποκτήσουν το απαραίτητο γνωστικό και εμπειρικό υπόβαθρο για τη μετέπειτα εξέλιξή τους, ενισχύοντας την κριτική τους σκέψη, την δημιουργικότητα αλλά και την αυτοπεποίθηση τους. Είναι η τάξη κατά την οποία συμμετέχουν, μεταξύ των άλλων, για πρώτη φορά σε εξετάσεις προσομοίωσης των πανελλαδικών εξετάσεων με σκοπό να μάθουν να διαχειρίζονται μεγάλα τμήματα ύλης, τον χρόνο εξέτασης και το σημαντικότερο όλων, το άγχος των εξετάσεων.
Συνεχίζοντας στη δεύτερη τάξη του Λυκείου, στοχεύουμε στη συστηματική προετοιμασία των μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Τα παιδιά εκπαιδεύονται μεθοδικά ώστε να οργανώνουν και να κατανοούν σε βάθος την ύλη των μαθημάτων, καλύπτοντας κάθε μαθησιακό κενό μέσω υποστηρικτικού υλικού και άμεσης συνεργασίας με τους διδάσκοντες εκπαιδευτικούς.
Στην επίτευξη του στόχου αυτού συμβάλλει η χρήση των σχολικών εκδόσεων των Εκπαιδευτηρίων μας και η πρότυπη τεχνολογική υποδομή που διαθέτουν τα «Σύγχρονα Εκπαιδευτήρια Κοτρώνη».
Οι μαθητές μπαίνουν, λοιπόν, σε τροχιά Πανελλαδικών Εξετάσεων ξεκινώντας σε επιλεγμένα μαθήματα την προετοιμασία τους για την Τρίτη Λυκείου, ενώ ταυτόχρονα συμμετέχουν συστηματικά στη διαδικασία των διαγωνισμάτων προσομοίωσης των Πανελλαδικών εξετάσεων.
Φτάνοντας λοιπόν στην τελική ευθεία, και για όσους μαθητές της Τρίτης Λυκείου επιθυμούν να συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, επιδιώκουμε την πλήρη, μεθοδική και έγκαιρη κάλυψη της ύλης και την πραγματοποίηση στη συνέχεια ποιοτικής επανάληψης. Η έγκαιρη διερεύνηση των αναγκών κάθε μαθητή μέσω των διαγωνισμάτων Προσομοίωσης και των Κριτηρίων Αξιολόγησης καθώς και η συνεχής και ειλικρινής επικοινωνία με τους γονείς/ κηδεμόνες είναι απαραίτητα στοιχεία σε αυτό το πραγματικά κρίσιμο σημείο που βρίσκονται οι μαθητές. Εν κατακλείδι, στηρίζουμε τους μαθητές μας με κάθε πρόσφορο τρόπο και αυτός είναι ο λόγος που πολλοί μαθητές μας βασίζονται μόνο στο σχολείο για τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις”.
Eκπαιδευτικός ο ίδιος στο επάγγελμα, έχει έναν ιδιαίτερο ρόλο στο πλαίσιο λειτουργίας του σχολείου. Αυτή η σχέση καθηγητή-μαθητή δεν είναι μία απλή σχέση… Και παίρνει θέση γι’ αυτό.
“H σχέση καθηγητή-μαθητή είναι μια βαθιά ειλικρινής, ουσιαστική και πολυεπίπεδη ανθρώπινη σχέση, όπου ο εκπαιδευτικός καλείται όχι μόνο να εμφυσήσει τη γνώση στον μαθητή του, αλλά να αποτελέσει πρότυπο και να ενδυναμώσει τον ψυχισμό του μαθητή με εφόδια που θα τον συντροφεύουν για μια ζωή. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να στεκόμαστε στο πλάι των μαθητών μας υποστηρικτικά και ποτέ «απέναντι», διερευνώντας σε βάθος την αιτία πίσω από την συμπεριφορά και όχι την συμπεριφορά καθαυτή.
Στόχος όλων όσοι υπηρετούμε στο Λύκειο των «Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη», είναι οι μαθητές μας να αποκτήσουν σεβασμό στον εαυτό τους και προς τους άλλους, σεβασμό στο περιβάλλον, αυτοεκτίμηση, υπευθυνότητα και συνεργατικότητα. Και με αυτές τις αξίες να πορευθούν αρμονικά στη ζωή τους, επιτυγχάνοντας τους στόχους και τα όνειρα τους”.
Βρισκόμαστε στην τελική ευθεία πριν από της πανελλαδικές εξετάσεις και ο κ. Γιώργος Σκαρπέντζος εξηγεί τι σημαίνει για το συγκεκριμένο σχολείο αυτό το κομβικό σημείο για την εξέλιξη των μαθητών και τη μετάβασή τους στο επόμενο σημαντικό σκαλοπάτι εξέλιξης.
“H τάξη της Τρίτης Λυκείου και η συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις, αποτελεί μια κρίσιμη, ουσιαστική και πολυαναμενόμενη στιγμή της σχολικής ζωής των μαθητών. Είναι δεδομένο ότι η επίτευξη των στόχων των μαθητών μας με την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση αποτελεί ιδιαίτερη ικανοποίηση για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας.
Ωστόσο, ζωτικής σημασίας είναι η ψυχολογική προετοιμασία των παιδιών εν όψει των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Η άρτια προετοιμασία του μαθητή στα Πανελλαδικώς Εξεταζόμενα μαθήματα και η υποστήριξη που δέχεται από την πρώτη κιόλας τάξη του Λυκείου, έχει ως στόχο τον μετασχηματισμό του έντονου στρες σε υγιές και εποικοδομητικό άγχος.
Η σταθερή συνεργασία με εξειδικευμένα στελέχη του Τμήματος Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού των Εκπαιδευτηρίων επίσης βοηθούν στην ενδυνάμωση της ψυχολογίας του μαθητή.
Αποτελεί πεποίθηση και όραμά μου, οι απόφοιτοι των Εκπαιδευτηρίων μας να αποτελέσουν Παγκόσμιους Πολίτες με Ελληνική Ταυτότητα έχοντας Γνώσεις, Δεξιότητες και κυρίως Αξίες”.
Αυτή την περίοδο είναι σε εξέλιξη και η διαδικασία των αιτήσεων για τη χορήγηση των Υποτροφιών του επόμενου σχολικού έτους. Ο κ. Γιώργος Σκαρπέντζος αναφέρθηκε στο όραμα των Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη, που μέσω αυτών, «σπάνε τους τοίχους» του σχολείου και ανοίγονται ακόμα περισσότερο στην κοινωνία.
“Βασικός άξονας της φιλοσοφίας των Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη, είναι να αποτελεί ένα σχολείο «ανοιχτό» στην κοινωνία. Είναι ένα σχολείο που έχει ως όραμα να συμβάλλει ενεργά στον εκσυγχρονισμό της ελληνικής εκπαίδευσης και να εξασφαλίσει ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στο αγαθό της Παιδείας σε περισσότερους νέους,
Ως εκ τούτου, δίνεται μια σπουδαία ευκαιρία σε μαθητές και μαθήτριες δημόσιων ή ιδιωτικών σχολείων της ευρύτερης περιοχής να ενταχθούν στο μαθητικό δυναμικό μας και να απολαύσουν τα προνόμια και τα οφέλη μιας ανώτερης εκπαιδευτικής και μαθησιακής εμπειρίας.
Γι’ αυτό και καλούμε τους ενδιαφερομένους να ενημερωθούν μέσω της ιστοσελίδας μας για τη διαδικασία των Υποτροφιών και να υποβάλουν την αίτηση συμμετοχής τους έως την Παρασκευή 4 Ιουνίου 2021 στις 12.00 π.μ.”.
Πηγή: thebest.gr