Η αγορά της Ναυπάκτου το βράδυ του περασμένου Σαββάτου 17 Αυγούστου έζησε με διαφορά την καλύτερη της στιγμή γι’ αυτό το καλοκαίρι, και μία από τις καλύτερες των τελευταίων ετών. Αιτία, η Λευκή Νύχτα που πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος, η οποία αποτέλεσε αφορμή για την επίσκεψη στην πόλη μεγάλης μάζας κόσμου από τις γύρω περιοχές, οι οποίοι συνδύασαν τη βόλτα με τις αγορές τους.
Να θυμίσουμε πως ο Εμπορικός Σύλλογος με απόφασή του προχώρησε σε διευρυμένο ωράριο για κάποιες από τις ημέρες κοντά στο 15αύγουστο, τονίζοντας πως η κίνηση αυτή γίνεται για την τόνωση της αγοράς αλλά και για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών της πόλης. «Όλοι συμφωνούμε ότι ο Τουρισμός είναι η μοναδική ελπίδα για την ανάπτυξη της περιοχή μας. Για να γίνει η Ναύπακτος Τουριστική πόλη πρέπει όλοι να συμβάλουμε σε αυτό…», ανέφερε η σχετική ανακοίνωση, συμπληρώνοντας σε μήνυμα προς τους επαγγελματίες και τους εργαζόμενους πως θα πρέπει για 2-3 μέρες το καλοκαίρι, να κάνουν όλοι μικρές θυσίες σε βάρος του προσωπικού τους χρόνου προκειμένου η πόλη να έχει Τουριστική εικόνα και ευχαριστημένους επισκέπτες! Από την ανακοίνωση του Συλλόγου, βέβαια, δεν έλειψαν και οι αιχμές κατά του Εργατικού Κέντρου το οποίο αρνήθηκε τη λειτουργία της αγοράς τριών Σαββάτων, όπως ο Εμπορικός κόσμος είχε αιτηθεί γι’ αυτό το καλοκαίρι, ένα θέμα το οποίο η «ε» ανέδειξε στο προηγούμενο τεύχος της, και το οποίο με βάση των όσων θετικών είδε η πόλη το προηγούμενο Σάββατο αναμένεται να έχει συνέχεια.
Ο ρόλος της διαφήμισης
Οι επαγγελματίες της αγοράς σχολιάζοντας τη Λευκή Νύχτα κάνουν λόγο για τεράστια επιτυχία, τονίζοντας μάλιστα πως η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που μπήκαν στα καταστήματα ήταν επισκέπτες της πόλης. Μάλιστα, επ’ αυτών, σημειώνεται πως δεν ήταν κόσμος ο οποίος ήδη έμενε στην πόλη και βγήκε για τις αγορές του, αλλά κάτοικοι και επισκέπτες γύρω περιοχών οι οποίο ενημερώθηκαν για τη βραδιά, συνδυάζοντας με αυτό τον τρόπο τη βόλτα τους με κάποιες αγορές. Η συγκεκριμένη εξέλιξη βέβαια δεν προέκυψε τυχαία καθώς ο Εμπορικός Σύλλογος φρόντισε να διαφημίσει τη Λευκή Νύχτα μέσω του διαδικτύου (facebook) σε Πάτρα, Αγρίνιο, Μεσολόγγι και παραλιακή Δωρίδα, θερίζοντας στη συνέχεια τα οφέλη της κίνησής του αυτής. Εδώ, μάλιστα, θα πρέπει να προσθέσουμε πως τα θετική δεν έμειναν μόνο στην αγορά, καθώς όλος αυτός ο κόσμος έμεινε στην πόλη και για το φαγητό ή τη διασκέδασή του, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο και τα καταστήματα εστίασης.
Σύμφωνα με τα όσα μας είπε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αποστόλης Παπαϊωάννου ανοιχτά ήταν περίπου 80 καταστήματα, κυρίως αυτά με τα είδη ρουχισμού, παπούτσια, αξεσουάρ και είδη δώρων. Ενδεικτικό της εικόνας της πόλης το βράδυ του Σαββάτου είναι και το ότι αρκετά από τα μαγαζιά, ενώ θα έπρεπε να κλείσουν στις 12, βάσει του ωραρίου, έμειναν περισσότερη ώρα ανοιχτά καθώς έπρεπε να εξυπηρετήσουν τον κόσμο που ήταν στην πόλη. Σχολιάζοντας όλα τα παραπάνω ο Απ. Παπαϊωάννου μας είπε ότι η πόλη έχει τεράστια περιθώρια ανάπτυξης αρκεί να βρούμε το σωστό τρόπο προώθησης του προϊόντος της, δείχνοντας ως έναν δρόμο γι’ αυτό την ψηφιακή διαφήμιση και φυσικά το να δώσουμε περισσότερα κίνητρα σε κάποιον να έρθει, από αυτά που του προσφέρουμε σήμερα.
Από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας «εμπρός»