11.1 C
Nafpaktos
Sunday, November 24, 2024
spot_img
spot_img

Οδ. Παϊσιος- Τρ. Κορομπέλης: Και η Ναύπακτος έχει τη… μόδα της

spot_img
Σε πείσμα της Ελλάδας της κρίσης, υπάρχουν και εκείνοι που αντιστέκονται! Η περίπτωση του Οδυσσέα Παϊσιου και του Τριαντάφυλλου Κορομπέλη, είναι μία τέτοια, καθώς απέδειξαν και αποδεικνύουν στην πράξη πως το μεράκι και η θέληση, για κάτι που αγαπάς, μπορεί να σε οδηγήσει σε πολύ όμορφους δρόμους. Και οι δυο τους ζουν στην Ναύπακτο, ο πρώτος έχοντας σπουδάσει Πολιτικός Μηχανικός και ο δεύτερος Γεωλόγος. Δεν έμειναν όμως εκεί. Οι ανησυχίες τους για δημιουργία τους οδήγησαν το 2014 στο άνοιγμα ενός καταστήματος, με την επωνυμία «Greek Fashion Room» στην Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου, ενώ δύο χρόνια αργότερα η δραστηριότητά τους επεκτάθηκε και στο διαδίκτυο. Εστιάζοντας στο ταλέντο και την ανάδειξη νέων Ελλήνων σχεδιαστών κατάφεραν να τραβήξουν πάνω τους τα βλέμματα, καταγράφοντας έως σήμερα μια συνεχή ανοδική πορεία. Σήμερα μιλάνε στην «Ε» γι’ αυτή, αλλά και για τα επόμενα σχέδιά τους.
Καταρχάς για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά τους, το πρώτο ερώτημα δεν μπορεί να είναι άλλο, από το πώς προέκυψε το Greek Fashion Room</span>;
Οδυσσέας: Όλα ξεκίνησαν το 2014. Εκείνο τον καιρό αναζητούσαμε την επόμενη επιχειρηματική μας κίνηση.  Με δεδομένο το ότι ζούμε στην Ελλάδα, όπου μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες της είναι  ο τουρισμός, προσανατολιστήκαμε σε  αυτόν το τομέα. Τον Απρίλιο λοιπόν του 2014 ιδρύουμε το κατάστημα Greek Fashion Room, ένα fashion concept store με ρούχα και αξεσουάρ από Έλληνες σχεδιαστές,  στην καρδιά της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου η οποία είναι πόλος έλξης για χιλιάδες τουρίστες κάθε χρόνο.
Πρώτος σταθμός λοιπόν το κατάστημα, με την έννοια που όλοι έχουμε γνωρίσει, στη Ρόδο. Φαίνεται όμως πως αυτό δεν ήταν αρκετό, μιας και αργότερο μπήκατε και στην αγορά του διαδικτύου. Πότε προχωρήσατε στην δημιουργία του site  και τι σας οδήγησε σε αυτό?
Οδυσσέας: Ναι πραγματικά, όλα ξεκίνησαν από το φυσικό κατάστημα, όμως μετά από λίγο καιρό η δημιουργία του eshop ήταν μονόδρομος . Η υλοποίηση ξεκίνησε τον Οκτώβρη του 2015 και ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 2016.
 Θα ήθελα να επιμείνω  λίγο σε αυτό. Γιατί το θεωρήσατε μονόδρομο, όπως λέτε;
Τριαντάφυλλος: Καταρχήν, κάθε χρόνο είχαμε στο κατάστημα  πάρα πολλούς επισκέπτες, είτε Έλληνες είτε ξένους, που ρωτούσαν αν τα προϊόντα μας μπορούν να τα προμηθευτούν online. Επίσης η έντονη παρουσία μας στα social media οδήγησε σε αρκετά μεγάλο όγκο παραγγελιών μέσω μηνυμάτων. Αν συνυπολογίσει κανείς  σε αυτά και το γεγονός ότι τα διαδικτυακά καταστήματα έχουν πολύ μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια, και η πρόβλεψη για τα επόμενα χρόνια είναι ακόμα πιο αισιόδοξη,  εύκολα καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι για εμάς η δημιουργία του eshop ήταν μονόδρομος.
Όπως τα λέτε ακούγεται εύκολο. Είναι όμως όντως έτσι στην πράξη;
Οδυσσέας: Ναι ίσως να τα έχουμε απλοποιήσει πλέον λίγο στο μυαλό μας, αλλά η αυθόρμητη απάντηση στην ερώτηση σου είναι «όχι, δεν είναι καθόλου εύκολη η δημιουργία ενός eshop».  Θα μπορούσαμε να μιλάμε για ώρες αναλύοντας το συγκεκριμένο θέμα, οπότε καλύτερα ας το αφήσουμε εδώ…

 

 
Το eshop συνεχίζει το ίδιο concept με το φυσικό κατάστημα, δηλαδή ρούχα και αξεσουάρ  μόνο από Έλληνες  σχεδιαστές;
Τριαντάφυλλος: Προς το παρόν για τη τρέχουσα σεζόν FW 18 όλα μας τα ρούχα και αξεσουάρ είναι από Έλληνες σχεδιαστές. Έχουμε καταφέρει άλλωστε να έχουμε στην συλλογή μας μερικά από τα πιο αναγνωρίσιμα Ελληνικά Brand όπως Peace&Chaos, Nidodileda, Sunset go, Madame Shoushou, Lookseri, Mallory the Label,Salt&Pepper, Milk White, Elena Athanasiou, Individual art leather κλπ.
Αναφέρεστε μόνο στη τρέχουσα σεζόν. Στην επόμενη θα γίνει κάποια αλλαγή που μπορούμε σήμερα να μιλήσουμε γι’ αυτή;
Τριαντάφυλλος: Γενικά από σεζόν σε σεζόν αλλάζουν πράγματα. Συνήθως προσθέτουμε νέα αξιόλογα Brand στη συλλογή μας. Όμως ο σχεδιασμός μας για την επόμενη σεζόν SS19 φέρνει περισσότερες αλλαγές. Από την επόμενη σεζόν θα ενσωματωθούν στη συλλογή μας για πρώτη φορά και μερικά αναγνωρισμένα Brand από το εξωτερικό.
Πώς γίνεται η επιλογή των σχεδίων που θα φιλοξενήσετε στο κατάστημά σας; Είναι κάτι που κάνετε εσείς, ή υπάρχει κι άλλη ομάδα με την οποία παίρνετε τις αποφάσεις από κοινού;
Τριαντάφυλλος: Μέχρι τώρα οι επιλογές γίνονταν από εμάς. Επειδή όμως συνεχώς αυξάνονται οι ανάγκες και δεν μπορούμε να είμαστε σε όλα παρόντες, σύντομα στην επιλογή των ρούχων και στην εύρεση νέων εταιριών θα βοηθάει μια στυλίστρια που θα λειτουργεί ως εξωτερικός συνεργάτης.
Η εταιρεία σας αυξάνοντας τον κύκλο εργασιών της, μοιραία αυξάνει και τις ανάγκες της. Αυτό συνεπάγεται και νέες θέσεις εργασίας;
Οδυσσέας: Η αλήθεια είναι ότι ένα από τα  επόμενα βήματα  για εμάς  είναι η επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό. Αυτή τη στιγμή το eshop απασχολεί πέρα από εμάς τους δύο άλλη μία εργαζόμενη ενώ έχουμε συμφωνήσει στην πρόσληψη ενός ακόμη ατόμου μέσα στο μήνα. Επίσης, κάποια κομμάτια της λειτουργίας του eshop διαχειρίζονται από ένα δίκτυο εξωτερικών συνεργατών. Εδώ θέλουμε να τονίσουμε ότι στόχος μας στο άμεσο μέλλον είναι κάποιες  από τις υπηρεσίες που παρέχονται από τρίτους να τις μεταφέρουμε in house.
Προχωρώντας τη συζήτησή μας πιο κάτω, έχετε αποφασίσει, παράλληλα με όλα αυτά που μας περιγράφετε, ένα ποσοστό επί  των αγορών που γίνονται, να δωρίζεται στο Σύλλογο Αλκυόνη. Εταιρική κοινωνική ευθύνη, όπως το λέμε, ή κάτι πολύ πιο βαθύ;
Οδυσσέας: Από την πρώτη μέρα λειτουργίας του eshop το 1% από τις αγορές που πραγματοποιούνται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δωρίζεται στον Σύλλογο Αλκυόνη ΑμεΑ. Στο σημείο αυτό δεν θα θέλαμε να αναφερθούμε πολύ. Το μόνο που θα μπορούσαμε να πούμε είναι ότι αναγνωρίζουμε το έργο της Αλκυόνης, αντιλαμβανόμαστε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και απλά θελήσαμε να βοηθήσουμε στον σκοπό της.
Η έως σήμερα πορεία των πραγμάτων, αισθάνεστε προφανώς πως σας έχει δικαιώσει…  Μελλοντικά σχέδια, που να μπορούμε να τα ανακοινώσουμε, υπάρχουν;
Τριαντάφυλλος: Ασφαλώς νοιώθουμε δικαιωμένοι και χαρούμενοι. Προσπαθούμε όμως πάντα για το καλύτερο. Επίσης δεν σταματάμε να κάνουμε σχέδια. Μελετάμε νέες ιδέες συνεχώς.  Αυτή τη στιγμή όμως δεν υπάρχει κάτι άμεσο για να ανακοινωθεί. Προτεραιότητα αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Και κλείνοντας, πείτε μας κάτι ακόμα, ως μήνυμα ίσως προς εκείνους που βλέποντας την Ελλάδα της κρίσης, επιλέγουν να την αφήσουν, αναζητώντας την τύχη τους αλλού. Υπάρχουν και εδώ ευκαιρίες, αρκεί να βρεις την καλύτερη ιδέα;
Οδυσσέας: Δεν αρκεί να βρεις την ιδέα, πρέπει να μπορείς και να την υλοποιήσεις.  Όταν καταφέρεις να την υλοποιήσεις μετά πρέπει να καταφέρεις να τη διατηρήσεις. Δυστυχώς οι συνθήκες στην Ελλάδα του σήμερα είτε για τον επιχειρηματία είτε για τον εργαζόμενο φαντάζουν δυσοίωνες . Ελπίζουμε κάποια στιγμή να αλλάξουν οι συνθήκες και η Ελλάδα να μπορεί να απορροφήσει και να αξιοποιήσει το αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτει.

 

·       Η έδρα του «Greek Fashion Room» βρίσκεται στο Ξηροπήγαδο Ναυπάκτου. Τηλέφωνο επικοινωνίας : 2634025282
Η διεύθυνση του eshop είναι www.greekfashionroom.com
Η συνέντευξη δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «εμπρός» στις 12/10/2018

 

spot_img
Newspaper WordPress Theme
spot_img
Newspaper WordPress Theme
Newspaper WordPress Theme
Newspaper WordPress Theme

Περισσότερα

Newspaper WordPress Theme