Την πρωτοχρονιάτικη πίτα της έκοψε η εταιρεία Κοτόπουλα Ναυπάκτου Κοντοχρήστος
Αναπτύχθηκε το πλάνο για την ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξή της
Την πρωτοχρονιάτικη πίτα της έκοψε το βράδυ του Σαββάτου στη αίθουσα του Amaryllis Lounge στη Ναύπακτο η εταιρεία Κοτόπουλα Ναυπάκτου Κοντοχρήστος. Παρουσία επίσημων καλεσμένων, εκπροσώπων φορέων, στελεχών της και πολλών φίλων οι άνθρωποι της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν στους παριστάμενους για το σήμερα αυτής, το πως κύλησαν τα τελευταία δύο χρόνια της πανδημίας, όπου κατάφερε να είναι όχι μόνο παρούσα αλλά και βιώσιμη, ενώ δόθηκε και το στίγμα του τι έχει σχεδιαστεί για το μέλλον.
Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν ο μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεος, οι βουλευτές Αιτ/νίας Κώστας Καραγκούνης και Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, οι δήμαρχοι Ναυπακτίας και Δωρίδας, Βασίλης Γκίζας και Γιώργος Καπεντζώνης κ.α., οι οποίοι κατά το χαιρετισμό τους εξήραν το έργο της εταιρείας, εστιάζοντας στο σπουδαίο έργο που επιτελεί ως μία εκ των μεγαλύτερων της δυτικής Ελλάδας με περισσότερους από 200 εργαζόμενους, αλλά και στο ότι στη μακρόχρονη πορεία της δηλώνει πάντα παρούσα και με φιλανθρωπικό έργο όπου έχει απαιτηθεί.
Γρ. Κοντοχρήστος: «Ανάπτυξη μέσω της ποιότητας»
Κατά την ομιλία του ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γρηγόρης Κοντοχρήστος ευχαρίστησε καταρχάς τους παρευρισκόμενους αλλά και όλους εκείνους, εργαζόμενους, συνεργάτες και προμηθευτές οι οποίοι τα τελευταία δύο χρόνια βρέθηκαν στο πλευρό του, συμβάλλοντας με τη στάση τους στο να ξεπεραστούν τα εμπόδια που έβαλε η πανδημία. «Όλοι μαζί τα καταφέραμε και σας ευχαριστώ», είπε χαρακτηριστικά, εστιάζοντας σε εκείνους οι οποίοι βάσει του σχεδίου που εκπονήθηκε «έβαλαν πλάτη» ώστε η επόμενη μέρα να είναι περισσότερο αισιόδοξη. Μίλησε για το πρόγραμμα που εκπονήθηκε γι’ αυτή, πάνω σε ρεαλιστική βάση, χωρίς όμως να παραλείψει να στρέψει τα βέλη του κατά της τράπεζας Πειραιώς για την οποία είπε ότι ενώ η εταιρεία τη στήριξε στην εποχή των κάπιταλ κοντρόλς δεν έγινε το ίδιο από τη δική της πλευρά όταν αυτό παρέστη ως ανάγκη λόγω των συνθηκών της πανδημίας.
Ακολούθως ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη Ν. Φαρμάκη για το ότι στάθηκε στο πλευρό του όταν του ζητήθηκε, παρότι δεν είχαν καμία προσωπική επαφή από πριν, στέλνοντας μήνυμα ακολούθως στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης με τη φράση «κύριοι τρέχετε πίσω από τις εξελίξεις, θα πρέπει να ακούτε και την… πιάτσα». Κάνοντας επιγραμματική αναφορά στις βασικούς άξονες των αποφάσεων που πάρθηκαν το 2021 είπε ότι η εταιρεία μπαίνει σε νέα αποχή πλέον, έχοντας την επιτυχία ως μονόδρομο. «Αυτό θα επιτευχθεί μόνο μέσα από την ποιότητα του προϊόντος», σημείωσε, δίνοντας και την είδηση ότι στο άμεσο μέλλον θα υπάρξουν νέα σημεία λιανικής ανά την Ελλάδα.
Μπροστά από τις εξελίξεις
Ο λόγος στη συνέχεια πέρασε στο Παναγιώτη Κοντοχρήστο, που έχει τη διεύθυνση του τομέα παραγωγής της εταιρείας, μίας ομολογουμένως επίπονης διαδικασίας καθώς λειτουργεί σε ένα πολύ σκληρό και ανταγωνιστικό περιβάλλον το οποίο συνεχώς μεταβάλλεται. «Σήμερα το προϊόν μας έχει εδραιωθεί στην αγορά και επισφραγίστηκε με την πιστοποίηση του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ ως κοτόπουλο ειδικών εκτροφών με την διακριτή ένδειξη ταϊσμένο με 65% καλαμπόκι», είπε, κάνοντας αναφορά και στο ότι η πανδημία άλλαξε προς το καλύτερο τις διατροφικές συνήθειες του κόσμου, συνθήκη στην οποία η εταιρεία είχε ήδη προλάβει να προσαρμοστεί παράγοντας πιστοποιημένα ποιοτικό προϊόν.
«Εμείς ακολουθώντας και εμπλουτίζοντας τις τάσεις που δημιουργούνται και με την τεχνογνωσία που αποκτήσαμε τα προηγούμενα χρόνια πιστεύουμε ότι είμαστε ένα βήμα μπροστά δημιουργώντας ένα νέο premium κοτόπουλο υψηλής διατροφικής αξίας που καλύπτει όλα τα παραπάνω», σημείωσε ο Π. Κοντοχρήστος, καταλήγοντας με τη δέσμευση ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να παράγει με την ίδια ή και ακόμα καλύτερη ποιότητα, επενδύοντας πάνω στην παρακαταθήκη του παρελθόντος.
Ο δρόμος της επιτυχίας
«Μιλώντας εμπορικά και τοποθετώντας την θέση της εταιρείας στην αγορά, βρίσκεται πλέον στις 5 μεγαλύτερές στον κλάδο, με πάνω από 80 κωδικούς σε πουλερικά ειδικών εκτροφών, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες του σύγχρονου ελληνικού νοικοκυριού», ήταν τα πρώτα λόγια του Ανδρέα Κοντοχρήστου, ο οποίος έχει την εμπορική διεύθυνση της εταιρείας, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων ότι σε λιγότερο από 25 χρόνια έχει δημιουργηθεί μια επιχείρηση με τεράστια υπεραξία σε σχέση με τον ανταγωνισμό, κάτι που άλλες χρειάστηκαν γενιές για να πετύχουν. Εστιάζοντας και αυτός στο τομέα της ποιότητας του προϊόντος σημείωσε πως για να επιτευχθεί αυτό βασική προϋπόθεση είναι η συνεχής εξέλιξη σε όλους τους τομείς.
Μιλώντας για την τεχνογνωσία, στην οποία η εταιρεία έχει επενδύσει, είπε ότι ένας της άξονας είναι οι άνθρωποί της και ο άλλος η καινοτόμα στον τομέα της παραγωγής. «Μια επιχείρηση στις μέρες μας δεν αρκεί να κάνει όμως μόνο τα παραπάνω, πρέπει να επικοινωνεί συνεχώς το όραμα της», τόνισε, παρατηρώντας ότι το μάρκετινγκ πλέον δεν περιορίζεται μόνο στην «ξερή» διαφήμιση αλλά είναι μια αέναη δραστηριότητα επικοινωνίας μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτών. «Στόχος μας είναι να ταυτιστεί το όνομά μας με τα ποιοτικότερα κοτόπουλα στην αγορά», είπε, καταλήγοντας με το ότι είναι εύκολο να μπει το προϊόν στο τραπέζι του καταναλωτή, το δύσκολο είναι να μείνει και αυτό επιτυγχάνεται μόνο μέσα από το ποιοτικό προϊόν.