«Ένα ακόμα βήμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών»
“Ο Δήμος Δωρίδος κάνει ένα ακόμα βήμα για την γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών. Η πανδημία υπήρξε η αφορμή ώστε με ασφάλεια και ταχύτητα να διεκπεραιώνονται αιτήματα, όμως οι πρωτοβουλίες για την υιοθέτηση αντίστοιχων πρακτικών έρχονται κυρίως μέσα από την εξέλιξη που οφείλουμε να εντάσσουμε στον τρόπο λειτουργίας του Δήμου, εναρμονισμένοι με τις ανάγκες της εποχή”.
Αυτό δήλωσε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Μανώλης Μαυρομμάτης, στο πλαίσιο της ψηφιακής αναβάθμισης των υπηρεσιών του Δήμου Δωρίδος, με την έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής αίτησης για την αναγγελία βλαβών ύδρευσης.
Εύκολα και γρήγορα πλέον, ο πολίτης από την άνεση του σπιτιού του μπορεί να αναγγείλει ηλεκτρονικά την βλάβη ύδρευσης και άμεσα θα ενημερώνεται η αρμόδια υπηρεσία ώστε να επεμβαίνει.
Η προσπάθεια για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δήμου Δωρίδος δεν σταματά εδώ, αφού στόχος είναι στο αμέσως επόμενο διάστημα να διεκπεραιώνονται με ηλεκτρονικό τρόπο άμεσα και γρήγορα και άλλα αιτήματα των πολιτών για το σύνολο των Διευθύνσεων του Δήμου, χωρίς να χρειάζεται η αυτοπρόσωπη παρουσία τους.
Πατήστε ctrl + κλικ πάνω στο σύνδεσμο για να μεταφερθείτε στην ηλεκτρονική αίτηση
https://www.dorida.gr/gia-ton-dimoti/anaggelia-vlavis